keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Syömingit

Nonniin. Nyt on taas kirjailtu kolmen viikon ajan syömisiä ylös. Näillä viikoilla on tullut useampana iltana syötyä vähän pipareita, karkkeja ja muita herkkuja, mutta silti jotenkin kumman syystä on pysytty kohtuudessa ja siitä olen tyytyväinen! :) Tosin olen huomannut että kun syö herkkuja useampana päivänä peräkkäin, on seuraavana päivänä taas entistä vaikeampi kieltäytyä. Mutta toisaalta mitä sitä turhaan stressaamaan, kun ravintoarvot näyttävät tältä:





Hiilareita olen syönyt keskimäärin 182g/päivä. Se on ihan hyvä määrä näillä herkutteluilla! Syön edelleen päivittäin pari palaa ruisleipää, lisäksi omenoita usein päivittäin, joskus parikin päivässä. Nyt viime aikana olen nauttinut maitorahkani lähinnä sokerittoman mehukeiton kanssa, toisin kuin aikaisemmin söin sitä lähes aina ananaksen kanssa. Tosin eilen ostin ensimmäistä kertaa eläissäni kokonaisen ananaksen, joten tänään sitä sitten varmasti herkutellaan :P Söinkin jo aamulalalla siitä mukavan siivun! :)

Proteiinia olen syönyt 112g/päivä. Eli vähän vähemmän kuin aikaisimmilla `jaksoilla`. Se johtuu herkuttelusta. Mutta edelleen saan proteiinia kuitenkin riittävästi ja se on hyvä. Ostin viime viikolla proteiinipuddingia, eli tätä FASTin uutta protsku-suklaavanukasta. Sitä olen nyt syönyt makeannälkääni sitten jokapäivä! :D Eihän se yhtä suklaista ole kuin oikea suklaavanukas, mutta minä kyllä tykkään siitä! Koostumusta saa hieman vaihdeltua maidon määrän mukaan sekä kuinka kauan vanukkaan antaa jähmettyä jääkaapissa. Itse olen malttanut odottaa usein vain 10min, mutta on herkkua!


Rasvoja olen saanut 47g/päivä. Eli hyvin menee edelleen tämä rasvanvähennysoperaatio. Tekisi mieli mennä uudelleen kehonkoostumusmittaukseen koska uskon kiinteytyneeni syksystä jonkin verran. Toisaalta viimeksihän InBody-mittaus oli ihan paska (!) :D, joten en ole varma haluanko mennä lannistumaan taas uudelleen! :D Toisaalta jos tulokset olisivat edistykselliseen suuntaan, toisi se uutta motivaatiota elämään. Pitääpä tuumailla ja tutkia missä pääsisin mittaukseen, viimeksihän pääsin työn puolesta sekä marathonin siivellä...

Kaloreita olen mättänyt keskimäärin 1690kcal/päivä. Tässä on kyllä ollut tosi suuria heittoja näiden kolmen viikon aikana. Pikkujoulupäivänä tuli mätettyä joku yli 3500kcal (!!!), joinakin päivinä sitten siinä 1200kcal huudeilla. Pääsääntöisesti kuitenkin suurinpiirtein tuon keskiarvon mukaisesti. Alkoholi on tuonut parille päivälle ihan turhia kaloreita, mutta sitä se tämä pikkujoulukausi teettää...vielä muutamat juhlat tiedossa ennen joulua ja tänään olen menossa katsomaan erästä keikkaa, mutta jos sitä tänään pysyisi hillitysti muutamassa siidurissa..!

Hyvää tulevaa itsenäisyyspäivää kaikille! Nyt meikä lähtee salille ja aiompa vielä mennä iltapäivällä tankoilemaankin jotta voin sitten lepsuilla hyvällä omalla tunnolla taas loppuviikkoa kohden..! Tsau!!!

2 kommenttia:

  1. Hyvän näköisiä ruokia. Ovatko kuvia sinun ruoistasi?

    VastaaPoista
  2. Ei valitettavasti! :) Oon aika laiska kuvaaja, lähes kaikki mun blogin kuvat on napattu Weheartit:sta. Oon sit aina erikseen maininnut postauksessa jos on omia kuvia mukaan päässyt...Pitäis kyllä alkaa panostaa omiin kuviin hieman enemmän! :)

    VastaaPoista